بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

نظر چند متخصصن در مورد رابطه مقعدی


 درخواست نزدیکی مقعدی همسر


12 ساله که ازدواج کرده ام -شوهر من بسیار تمایل به نزدیکی مقعدی دارد ولی چون این موضوع از نظر من غیر طبیعی و غیر اخلاقی بوده تاکنون شدیدا مخالفت کردم و اوهم مدام خواسته اش را با گفتار تکرار می کند - دلیل این رفتارش چیست و چه باید بکنم ؟ - تن دادن به خواسته او برایم مشکلی ایجاد نمی کند؟


۱-دوست عزیر چون در زندگی زناشویی ما این نوع کمتر رواج دارد برای ما غیر طبیعی است ولی بهرحال با نزدیکی از واژن بسیار تفاوت دارد و از نظر بهداشتی باید رعایت خیلی از نکات را کرد ولی به شما توصیه میکنم چون اصلا؛ تمایلی به اینکار ندارید زیر بار نروید اینجور مسائل باید با رضایت باشد شاید چند بار آن مشکلی بوجود نیاورد ولی اگر تداوم پیدا کند امکان بروز مشکلات است .

۲-مشکلات طبی جدی را بهمراه خواهد داشت او را با دلیل از این کار منصرف کنید. و برای ارضای طبع شوهرتان به او اجازه دهید تا از پشت آلتش را به درون مهبل شما وارد کند تا همان احساس س ک س از مقعد به او دست دهد این روش به داگی استایل معروف است. انجام این روش برای او بسیار لذت بخش خواهد بود

۳-دوست عزیز به عقیده عامه نزدیکی از معقد دارای عوارض میباشد ولی در بعضی از مقالات به این صراحت که سایر دوستان اظهار نظر کرده اند در خصوص معایب س ک س از راه معقد حرفی به میان نیامده جز رعایت یک سری اصول بهداشتی که توصیه می گردد در این خصوص رعایت شود البته در خصوص مشکل شما باید عرض کنم به عقیده من شما ابتدا یک کمی متایل به تامین خواسته همسرتان بنمائید و بعد از آنکه ایشان متعاقد شدند که به نظرشان احترام می گذارید می توانید با ملایمت نظر و عقیده خود را به همسرتان ابراز نمایئد البته از نظر اکثر آقایون حالت همسر بعد از س ک س خیلی مهم است اگر ایشان پی ببرند که شما بعداز سکس از راه معقد دچار ناراحتی میشوید قعطاٌ دیگر از شما درخواست نمی نماید ولی چنانچه نکات بهداشتی را رعایت نمایید ماهی یکی دو بار هیچ اشکالی برای شما به همراه نخواهد داشت .
 

۴-شاید دلیل اینگونه درخواستها از همسر بنوعی ناشی از عدم آگاهی باشد ولی به نظر من این نوع س ک س جذابیت ها و هیجان خاص خودشو برای مرد و کمی ترس برای خانمها داره البته با استمرار اون برای هردو عادی و شاید غیر لازم باشد پس بهتره که خانمها در ابتدا بدون مخالفت شدید و کاملا با منطق برخورد کنند

۵-س ک س یک مسئله کاملا دو طرفه است اگر یکی از طرفین با نوع به خصوصی از اون مخالفه طرف مقابل باید از اون خواست چشم پوشی کنه . ضمنا بهتره هیچوقت اعمال جنسی رو از روی فیلمها و شخصیتهای پورنو تقلید نکنید . همونطور که شما اون آدمهای توی فیلم نیستید از خودتون و طرف مقابلتون هم انتظار س ک س آنگونه نداشته باشید این جور تمایلات زاییده افراط در تنوع و سلیقه هست که شاید در دراز مدت هم جالب نباشه .خانم اگر دوست دارید خواست شوهرتون رو عملی کنید باید همه مسائل بهداشتی این قضیه رو خیلی با دقت رعایت کنید در غیر اینصورت اگر نمی خواهید این عمل انجام بشه بدونید که هیچ وظیفه ای در قبال این خواست همسرتون ندارید .

سلام 12 ساله که ازدواج کرده ام -شوهر من بسیار تمایل به نزدیکی مقعدی دارد ولی چون این موضوع از نظر من غیر طبیعی وکلی ایجاد نمی کند؟

۶-سلام دوست عزیز من از دید یک مرد نظر میدم ببینید اول چرا همسرتون این روشو میخواد؟ 1-از رابطه واژن دیگه زیاد احساساتی نمیشه وشاید دیگه مثل اوایل تنگ نیست واون دلیل اسرارش اینه که مهبلو تنگ تر میدونه من پیشنهاد میکنم به هیچ وجه اینکارو نکنین یک بار مساوی با خودتون تا آخرشو بفهمید هردفه.... اینم باز بگم خودم مردم میدونم همسرتون چی میخواد بهتره در هنگام رابطه زناشوپی شما با سفت و شل کردن واژن و عضلات زیر شکمی خود کاری کونید که همسرتون کاملا خواموش بشه تمرین کن میتونی

۷-من طی سالها تحقیقاتی که در این زمینه داشتم به اطلاعتون می رسونم که س ک س  مقعدی هیچ ضرری نداره به شرط اینکه موارد بهداشتی مورد لزوم این نوع س ک س کاملا رعایت بشه و همچنین هنگام انجام این نوع س ک س نباید زیاد بر مفعول فشار وارد کرد چرا که در این صورت پارگی در ناحیه مقعد ایجاد می شه که البته عارضه خاصی نداره فقط تا چند روز سوزش داره در ضمن حتما از مواد لیز کننده مثل وازلین(درصورت عدم استفاده از کاندوم) و یا سایر کرمهای مناسب استفاده کنید ضمن اینکه س ک س مقعدی بیشتر یک س ک س روحه یعنی زمانی لذت زیادی برای شما داره که از نظر روحی احساس نیاز به این نوع س ک س کنید در غیر اینصورت س ک س مهبلی لذت بیشتری برای شما داره پس تا زمانی که واقعا خودتونو راضی نکردین که از س ک س مقعدی لذت ببرین هرگز این کارو نکنید و هر وقت با خودتون کنار اومدین در صورتی که موارد بالا رو رعایت کنید این کارو انجام بدین


سوتین جادویی Magic Bra

در خصوص زیبایی و سلامت سینه

Magic Massage Bra



 


این سوتین جادویی به شما اعتماد به نفس و جذابیت بیشتر می بخشد.

قدرت افسونگری هر بانویی داشتن اندام متناسب است، این سوتین به شما به داشتن اندامی افسونگر کمک می کند.

این سوتین می تواند هدیه بی نظیری برای هر خانمی باشد.

برای داشتن سینه های زیبا و سالم از این سوتین، به صورت مداوم استفاده کنید


مناسب برای:

 بانوان سالخورده

بانوانی که وقت رسیدن به خود را ندارند

بانوان باردار

بانوان چاق

بانوانی که مادرزاد مشکل تناسب سینه دارند



مارک محصول :

  سوتین جادویی Magic Massege Bra

قیمت محصول :

    69000 تومان

       



این سوتین با استفاده از لرزاندن قوی (forceful vibration) سینه را تحریک میکند و به واسطه آن گردش خون(Blood Circulation) در سینه ها و همچنین تراوش هورمون های زنانه(Hormone Secretion) را به میزان قابل توجه ای افزایش می دهد.

این سوتین به فعالیت بازسازی سلول های سینه(Cell Renewal) کمک شایانی می کند.

این سوتین سینه ها را سالم، خوش استیل و شاداب نگه می دارد.





این سوتین سینه ها را سالم، خوش استیل و شاداب نگه می دارد.

مارک محصول :

  سوتین جادویی Magic Massege Bra

قیمت محصول :

    69000 تومان

       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد