بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

آیا امکان درشتتر کردن سینه در زنان وجود دارد؟

اگرچه که در حال حاضر هزاران محصول از کرمهای ویژه گرفته تا تمرینهای خاص ، وجود دارند که ادعا می کنند می توانند سینه های شما را بزرگتر نمایند، اما باید به شما گفت که بهتر است بی جهت پول خود را خرج ننمایید. آنها کار نخواهند کرد. حقیقت این است که تنها یک راه برای بزرگتر کردن سینه ها وجود دارد ، جراحی!
بعضی از آمپولها نیز توان این مهم را دارند اما باز هم اینگونه تزریقها موقتی و تا زمان حدود یک ماه جوابگوست. گونه ای از جراحی ها هم با قرار دادن لایه ای اسفنجی زیر پوست سینه آن را تا یکسال نگه میدارد اما سپس جذب بدن خواهد شد! اکثر دکترها هم جراحی سینه رو قبل و حتی تا چندین سال بعد از 18 سالگی ، انجام نخواهند داد و البته دلیل آن این است که بدن برای رشد احتیاج به زمان دارد و بعضی از افراد زمان بیشتری برای این مورد نیاز دارند.
همه ماها زمانهایی رو بیاد داریم که در اون مواقع یک بخش از بدنمون برای ما جذاب نبوده است و یا بنظرما دارای اشکال بوده . بطور مثال مردها همیشه نگران سایز اندام جنسی خود هستند. آنها هم فکر می کنند اندام جنسی بزرگتر لذت بیشتری را به زن خواهد داد وگهگاه سعی در بزرگتر کردن آن نیز می کنند. تمام این احساسات بخش طبیعی از پروسه طبیعی رشد و هماهنگ شدن شما با تغییرات بدنتون می باشد. باید گفت زنهایی که دارای سینه هایی با سایز بزرگ نیزمی باشند نگرانی های خاص خود را دارند! حتی بعضی از آنها احساس درد در ناحیه پشت و یا شانه های خود دارند و احساس میکنند که ایکاش سینه های کوچکتری داشتند.

با این وجود اگر شما همچنان حس می کنید که سینه های شما مشکل دارند، بهتر است با یک دکتر و یا متخصص امور زنان مشاوره نمایید. احتمال دارد که وی شما رو مجدداٌ مطمئن نماید که پروسه رشد شما
کاملاٌ طبیعی میباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد