بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

آموزش استفاده از کاندوم زنانه


1 - حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید. ممکن است شما ایستاده و یک پا را بر روی یک صندلی با زانوی خم شده قرار دهید ویا بر روی زمین دراز بکشید و پا ها را از زانو جم کرده و باز کنید.

condfem1.jpg

2 - یک کاندوم زنانه را به صورتی که انتهای باز آن به سمت پایین قرار دارد در دست بگیرید. با انگشت نشانه و انگشت میانه قسمت داخلی حلقه را به سمت پایین خم کنید.

condfem2.jpg

3- قسمت داخلی حلقه را با هم نگه دارید، حلقه را داخل واژن کرده وتا قسمت رحم در کانال واژن وارد کنید.

condfem3.jpg

4 - وقتی که به شکل مناسب داخل واژن جای گرفت، حلقه بیرونی اندکی بیرون آویزان خواهد ایستاد. در هنگام آمیزش وقتی که آلت مردانه داخل واژن می شود این قسمت تنگ خواهد شد.

condfem4.jpg

تذکر:

کاندوم زنانه ممکن است که در ابتدا کمی سفت یا بسیار لغرنده باشد. قبل از استفاده برای نزدیکی و آمیزش، یکبار سعی کنید تا آنرا وارد کرده و امنحان کنید که جگونه استفاده می شود. اطمینان حاصل کنید که کاندوم در قسمت داخلی واژن عمودی و راحت بدون پیچ و تاپ جای گرفته است.

در طول مدت آمیزش

در هنگام آمیزش مناسب خواهد بود اگر آلت مردانه را هنگام ورود به سمت داخل واژن با دست داخل کاندوم زنانه هدایت کنید.حلقه خارجی ممکن است که در زمان مقاربت به سمت طرفین و یا بالا پایین حرکت کند. این حرکت مشکلی نیست.

چگونه یک کاندوم زنانه را بعد از مصرف بیرون می آورند؟
1- برای نگه داشتن اسپرم درداخل کاندوم، حلقه قسمت خارجی را فشرده و بپیچانید.2 - به آرامی کاندوم را به سمت خارج حرکت داده و خارج کنید.3 - کاندوم استفاده شده را در سطل زباله دفع کنید. از انداختن آن در توالت خودداری کنید.4 - از شستن و استفاده مجدد کاندوم خودداری کنید.

condfem5.jpg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد