بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

مواد رنگی که در تاتو بکار می‌رود اغلب سمی و سرطان زا هستند

سرطان زا بودن مواد رنگی تاتو و پاک کردن آنها
متخصصان می‌گویند مواد رنگی که در تاتو بکار می‌رود اغلب سمی و سرطان زا هستند و همچنین پاک کردن آنها نیز خطراتی را بدنبال دارد.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از دویچه وله ، به گفته متخصصان آلمانی تاتو کردن بیماری های زیادی را بدنبال دارد و برای مثال غیربهداشتی بودن شرایط انجام آن می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های مانند هپاتیت و حتی ایدز شود.

بنابراین گزارش، اما اغلب رنگهایی که برای این کار استفاده می‌شود خطرناک هستند بخصوص تاتوهای رنگی، رنگ های سمی بیشتراستفاده می‌شود.

به گفته متخصصان ۳۰۰ ترکیب رنگی محتلف که  برای تاتوهای رنگی استفاده می‌شوند حاوی بخش های شیمیایی سمی هستند که می‌توانند در بدترین صورت عوارض جانبی خطرناکی مانند التهابات، تحریکات پوستی و حتی غذه‌عای سرطانی را بدنبال داشته باشند.

در حین تاتوکردن در هر ثانیه ۲۰ نیش سوزن وارد پوست می‌شود و بخشی از رنگهای توسط عروق خونی سریع منتقل می‌شوند و دانه‌های رنگی وارد غده‌های لنفاوری شده و باعث سیاه شدن آنها می‌شود و اما به گفته متخصصان پیامدهای طولانی مدت این رسوبها تا بحال مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

پاک کردن تاتوها با استفاده از لیزر هم می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. با استفاده از لیزر کریستالهای رنگی تاتو خرد می‌شوند و این ذرات از طریق  سیستم ایمنی حمل و در بهترین حالت موجود خارج میشوند البته این امکان نیز وجود دارد که این ذارت به صورت عوامل سرطان زا تبدیل شوند./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد