بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

پوشیدن صندل و دمپایی لاانگشتی می‌تواند موجب ابتلا به سرطان پوست

پزشکان انگلیسی هشدار دادند پوشیدن صندل و دمپایی لاانگشتی می‌تواند موجب ابتلا به سرطان پوست در پاها شود.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از یونایتدپرس ، از آنجا که کفش‌های روباز پوست پا را در معرض نور شدید خورشید قرار می‌دهد، احتمال ابتلا به تومور در پاها نیز افزایش می‌یابد. نور خورشید دلیل ابتلا به سرطان پوست و یا مانوماهاست.

به گفته پزشکان، سرطانی که در پاها ظاهر می‌شود، ملانومای انتهای پا نام دارند.

محققان نشان میدهند که از هر دو بیمار مبتلا به ملانوماهای انتهای پا یک نفر زنده می‌ماند در حالی که در بیمارانی که تومور سرطانی در بخش‌های دیگری از پایشان بروز می‌کند، از هر پنج نفر چهار نفر زنده می‌مانند.

پزشکان می‌گویند از کرمهای ضد آفتاب با عامل ‪ SPF ۱۵‬یا بیشتر می‌توان برای محافظت از پوست پاها از جمله کف پاها استفاده کرد.

آنتونی کونتوس رییس درمانگاه بیمارستان سنت جان و سنت الیزابت می‌گوید بیماران معمولا سرطان پوست روی پاها را با نشانه‌های ضرب دیدگی یا زخم اشتباه می‌گیرند.

به گفته وی با افزایش محبوبیت صندل‌های روباز و دمپایی‌هایی لاانگشتی، پاها اغلب در معرض نور شدید خورشید قرار می‌گیرند. پاها در بیشتر مواقع سال در کفش‌ها پوشیده شده‌اند و سپس در دمای بسیار گرم با پوشیدن صندل، در معرض خورشید قرار می‌گیرند.این به آن معناست که پاها به آفتاب سوختگی حساس می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد