بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

اعضاء جنسی زن

تخمدانها:
ساختارهای داخلی دستگاه تناسلی زن (تخمدانها، لوله های حمل تخمک، رحم و مهبل) در یک سوم پائینی شکم قرار دارند. تخمدانها، حاوی فولیکول هایی می باشند که تخمک ها (سلولهائی که بااسپرم مرد ترکیب شده، جنین را بوجود می آورند) را در خود نگه می دارند. هر ماه یک تخمک بالغ شده، از تخمدانها رها می شود؛ فیمبر یا (شیپور) تخمک را به داخل لوله حمل تخمک هدایت می کند و از آنجا تخمک به طرف رحم رانده می شود.
رحم:
رحم اصلی ترین عضو تناسلی زن می باشد که شبیه گلابی تخت می باشد، که قسمت پهن آن در بالا و قسمت باریک آن در پائین واقع است. طول رحم حدود ۶ الی ۹ سانتی متر می باشد که البته این اندازه تقریبی است و این ابعاد در زنان زایمان کرده بیشتر می شود. در مرکز رحم حفره هائی وجود دارد که حاوی سه سوراخ است که دو سوراخ به لوله هایی به نام فالوپ ارتباط دارند و سوراخ به واژن (مهبل) راه دارد که محلی (مسیری) برای ورود اسپرم است.
واژن:
واژن ارتباط دهنده رحم از داخل به خارج آن است که در هنگام آمیزش جنسی (مقاربت) اسپرم را به رحم می رساند. واژن در سر دارای سوراخی می باشد که به آن دهانه واژن می گویند. دهانه در دختران باکره بوسیله غشا ویژه ای به نام پرده بکارت پوشانده شده است که با اولین ارتباط جنسی و دخول کامل آلت توسط مرد پاره می شود.
زناشویی و تقویت نیروی جنسی با داروهای گیاهی - تالیف : کاظم کیانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد