بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

اعضاءِ تناسلی خارجی زن



موارد مزبور جزء اعضاء داخلی محسوب می شوند ولی اعضاء خارجی زن شامل لبهای خرجی و لب های داخلی و کلیتوریس می باشند که در زیر بطور مختصر توضیح داده می شود.
لبهای خارجی:
لبهای خارجی و یا بزرگ دو چین بزرگ هستند که اندام های تناسلی داخلی را احاطه کرده اند. این لبهای واژن پوشیده از مو هستند. این لبها طوری واژن را پوشش داده اند که تنها جدا کردن این لبها، لبهای داخلی واژن قابل مشاهده هستند ولی با افزایش مقاربت و زایمان و همچنین افزایش سن این لبها از هم باز می شوند.
لبهای داخلی:
با گشوده شدن لبهای خارجی لبهای داخلی که کوچک و ظریف هستند نمایان می شوند، البته اندازه این لبها هم در زنان مختلف می باشند. عرض این لب ها در حدود ۵/۲ الی ۵/۵ می باشند. این لب ها دارای بافتهای عصبی هستند که به تحریکات جنسی حساس هستند که در این هنگام متورم می شوند.
کلیتوریس:
محل انقطای دو لب داخلی واژن در قسمت بالائی فرج را کلیتوریس می نامند که به لحاظ ساختاری شباهتی به آلت تناسلی مرد دارد و تفاوت اصلی اش در این است که اندازۀ آن در حدود ۷۵/۰تا ۱ سانتی متر می باشد و نوک آن گرد است و در مقابل تحریکات جنسی بسیار انعطاف دارد و باعث برانگیختگی فوق العاده زن می شود. در واقع می توان گفت که کانون تحریکات جنسی زن می باشد.
زناشویی و تقویت نیروی جنسی با داروهای گیاهی - تالیف : کاظم کیانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد