بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

7 خاصیت یک شریک جنسی مناسب

یافتن یک شریک مناسب برای یک مرد حقیقتا کار دشواری است. مردان همیشه بدنبال زیبا ترین زن روی زمین هستند چرا که فکر می کنند زن زیبا پاسخ جنسی و تحریک جنسی بالاتری خواهد داشت در حالیکه این مسئله کاملا غلط است.خاصیتهای یک زن سکسی چیز های دیگریست که آنها را فهرست کرده ام. وی می تواند لاغر باشد ، چاق باشد ، پیر باشد ، صورت یا پوست فوق العاده نداشته باشد . عاقل باشد و یا ساده باشد و یا شیطان باشد و یا خیلی خنگ! اما باید شرایط زیر را داشته باشد تا شما هیچگاه کمبود جنسی را حس نکنید


شریک شما تمیز است.

این اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید.وی به تمیز بودن خود اهمیت میدهد.آرایش می کند و نمی گذارد موهای زائد بدنش رشد کنند. وی بخوبی می داند که تمامی کرمها و وسایل آرایشی برای وی تهیه شده و در خدمت وی قرار گرفته است تا براحتی از آنها استفاده کند و خود را زیباتر سازد. وی پوست لطیف و عاری از مشکل دارد. وی همواره هر از گاهی رنگ موهایش را عوض  می کند تا مبادا گرفتار یکنواختی چهره گردد.وی لباسهای مختلفی را با هم ست می کند و از آنها در جهت زیباتر کردن خود به استادی استفاده می کند.مد و لباسهای گران اگر به وی نیاید آنها را استفاده نمی کند و چیزی را می پسندد که به رنگ  پوست وی و فرم اندام و چهره وی همخواهنی دارد. وی همیشه عطر بخصوصی دارد و هرگاه که وی را بغل کنید عطر وی سراسر جانتان را فرا خواهد گرفت.خستگی اجازه نمی دهد که وی بخواهد تنبلی کند و لباسهای عرق کرده و یا اتو نشده بپوشد. وی همواره قبل از سکس حمام می کند و یا همیشه قبل از شروع سکس خود را به حمامم رسانده و جهاز جنسی خود را می شوید تا مبادا زمانیکه شما قصد اورال سکس یا همان سکس دهانی را داشته باشید احساس کنیدکه جهاز وی بوی نامناسبی می دهد.وی همینطور همواره موهای خود را کوتاه می کند که هرگز عرق بدن باعث نا مطبوبی جهاز نگردد. چنین فردی همیشه برای شما جذاب و تازه خواهد بود.انگار که هر لحظه که وی را می بینید او از حمام بیرون آمده است.چنین چیزی همیشه شما را داغ و تازه و سراسر شهوت نگه خواهد داشت

 

در برخوردهای دهانی وی همیشه تک خال است.

این نکته مهم دیگریست.اینکه وی برای شما ادا اصول در نمی آورد! وی هر زمان که لازم باشد از سکس دهانی لذت می برد و آن را می پذیرد.شما نیز در آن لحظه احساس نمی کنید که وی اینکار را برای شما انجام می دهد بلکه حس می کنید وی نیز در حال لذت بردن می باشد. وی سعی می کند که برای شما تریکها و تکنیکهای زبانی دیگری را هم بکار برد که شما هرگز احساس یکنواختی نکنید. وی  به چشمان شما خیره می گردد و تمام تلاشش را برای لذت بخشیدنن بشما انجام خواهد داد و باعث خواهد شد که دنیا دور سرتان بچرخد.همینطور وی گاهی بدون اشاره شما ناگهان بشما پیشنهاد سکس دهانی می دهد و همیشه شما را شاداب نگه می دارد.

 

شریک شما همیشه برای پاسخگویی به خیالهای جنسی شما آماده است.

این واقعا مهم است.شما هرگز با زیباترین و بهترین زن دنیا راحت نخواهید بود اگر وی نتواند پاسخ دیوانگی های جنسی و خواستهای عجیب شما را بدهد! وی بسرعت رابطه را مکانیکی کرده و همه چیز را تکراری خواهد کرد.هر چقدر هم که وی هماهنگ باشد اگر حاضر به انجام کاری که شما می خواهید نباشد شما را شدیدا اذیت خواهد کرد.

ذهن شما بطور مداوم تحت چکش تبلیغات و تجریبیات جدید جنسی خواهد بود.شما فتیش خواهید داشت و خواستهای پنهانی.این خواسته ها همه چیز می تواند باشد. از بازی های جنسی  مثل آقا و برده ، از لباسهای گوناگون ، از آنال سکس ، از حرفهای بدون حر و مرز  در طول رابطه ، از بازی های ادراری ، از ماساژ آنال برای شما ، از خوردن مشروب و داشتن  سکس و از همه چیزهای عجیب و غریبی که در معرض آن هستید و دوست دارید آن را حداقل یکبار تجربه کنید. وی البته به شرط اینکه پیشنهادات شما منصفانه باشد حاضر است که آنها را امتحان کند بدون اینکه بر سر شما منت بگذارد. وی به شما اجازه می دهد که تا هر کجا که می خواهید بتازید.وی چراغ سبز را نشان می دهد تا تمامی عقده های جنسی شما را خالی کند.آن را از شما بگیرد و احساس به شما بر گرداند.شما در صورت چنین امری به کجا خواهید رفت؟ آیا جای دیگری زنی نشسته که اینگونه برای شما ایثار کند؟

شریک جنسی شما خود را برای سکس بروز می کند.

بر عکس حالت بالا وی نیز با شما همراهی می کند.وی مقالات و اطلاعات روز جنسی و بهداشتی را می خواند.وی به شما می فهماند که وی می داند سکس برای وی نیز هست و فقط یک وظیفه نیست.او نمی خواهد که سکس با شما فقط در یک کلیشه بگذرد.وی حالتها و چیزهای جدید را به شما پیشنهاد می دهد و از شما می خواهد که آن را انجام دهید.

وی زنی است که مانند شما عقده های جنسی خود را خالی می کند.از سکس برای شما حرف می زند و در مورد کاستی ها و نقاط خوب آن اظهار نظر می کند.وی با شما کاملا راحت است و به شما اطمینان دارد. این تنها نتیجه ای است که می توانید بگیرید از اینکه یک زن خود را بروز می کند و در مورد خواسته های پنهان ذهنش با شما صحبت می کند. در غیر این صورت وی ناخواسته خود را سرکوب می کند. ان برای شما بسیار هدیه بزرگی خواهد بود که ببینید وی سکس را بشما پیشنهاد می کند و در مورد نکته ، تکنیک ، کار ، جسم ، حالت یا هر چیز جددی در سکس از شما نظر می خواهد و یا پیشنهاد انجام آن را می دهد.

وی اندامی ورزیده  و سالم و رشد کرده دارد.

همه ما می دانیم که زیبایی چیز  نسبی می باشد.فردی آن را ندارد ولی در مقابل دیگری آن را دارا می باشد. اما همه ما همینطور اعتقاد داریم که اندامهای فرد باید بطور کامل رشد کرده باشند.تمامی مردان می دانند که اهمیت سینه و نقش آن در بدن یک فرد و نحوه نمایش آن در پشت لباس چه  گونه می تواند مغز یک مرد را یه بیابان بفرستد! لبهای سالم و سینه ها و شکم بدون چربی و صاف همینطور باسن جا افتاده تماما یک زن را سکسی نشان می دهد. اینکه وی چگونه لباس بپوشد که آیا اگر معایبی دارد تا حدودی برطرف گردد  و اگر حسن دارد چگونه نمایان گردد نیز باز یکی از عوامل دلفریبی در زنان است که می تواند همیشه شما را به اصطلاح High نگه دارد!

از طرفی زنی که آمادگی بدنی نسبتا خوبی دارد و می تواند براحتی بدود و همینطور انعطاف بدنی خوبی را دارا می باشد همیشه باعث خواهد شد که بتواند مکمل خوبی در اجرای صحیح یک حرکت جنسی باشد و دایره جنسی بازتری دارد. مردان از اندامهای شل و آویزان زنان خوششان نمی آید. یکی از حرفهایی که سادیسمیهای روابط با کوچکترها وبچه ها می زنند اشاره به سفت بودن اندام دختران جوان می کنند و این نکته ای است  که می توان از آن بهره برداری کرد برای یک  رابطه طولانی مدت.

با وی شما تحت فشار نیستید.

آیا تا بحال برایتان پیش آمده  که در مقابل یک دختر سوپر مدل قرار بگیرید؟ دیده اید که عموما دانستن این مهم که وی زیبا و احتمالا گران قیمت است چنان اعتماد بنفسی به آن دختر داده است که شما نیز مجبورید خود را مدام نگه دارید و با شخصیت باشید؟. آیا تا بحال دوست دختری داشته اید که از ترس از دست دادن وی مجبور بودید شخصیتی غیر از خود باشید؟ آیا شده برای بودن با کسی و یا بدست آوردن کسی مجبور باشید که نقش فردی را بازی کنید که نیستید؟ مدام در تلاش برای ارائه  کلاس و شخصیت و ارزشی  باشید که می دانید مربوط به ژنتیک شما نیست اما باید آنگونه باشید تا وی را بدست بیاورید یا در وی تاثیر گذار باشید؟. به تجربه بگویم که هرگاه دیدید خود نیستید رابطه را خاتمه بدهید. با شریک جنسی مناسب شما ارام هستید.شما لازم نیست همه چیز خود را زیر سوال ببرید و راحت بدون کسر شان از کاستی های خود حرف میزنید در حالیکه در چشمانش نمی خوانید که وی شما را مواخذه می کند.وی همیشه شما را برای شما می خواهد.

هر دوی شما یک خوی حیوانی دارید!

فحش ندهید لطفا! . قبل از هر چیز باید بدانید که خب لابد توضیح این مسئله اندکی سخت بوده که اینطور نوشته ام.

ببینید.حیوانات برای جذب یکدیگر از یک حس عجیبی استفاده می کنند.آنها می دانند که مثلا این ماده یا این نر از نظر ژنتیکی برایشان مناسب است.در انسانها هم همینطور است.افراد بعضی مواقع اصلا حس می کنند که ژنتیکی با هم اخت هستند.حالا به چه دلیل برایشان مشخص نیست اما کلا زنان قابلیت دارند که تمامی ژن مناسب یک مرد را تخمین بزنند.این حس باعث می شود که ناگهان شدیدا نسبت به یک نفر علاقه نشان دهند یا جذب گردند و بدون هیچ دلیل اشکار برای دیگران از آشنایی با فردی بظاهر مناسب خود داری کنند.این تماما از مورد تولید مثل و قدرت موجود ماده در طبیعت نشات می گیرد که بدنبال ژنتیک مناسب می گردد. آمار قابل استنادی نخواهد بود اگر مقایسه کنیم که تولیدمثل ناقص در حیوانات با این همه گونه کمتر از انسانهاست.اگرچه که موجود ناقص در حیوانات مثل انسانها نمی تواند زنده بماند و  چیزها و عواملی دیگر . در ابتدا گفتم آمار قابل استنادی نیست اما مسلما قابل تفکر است!

 

در پایان باید گفت که :

1- پیدا کردن فرد مناسب از نظر جنسی کار ساده ای نخواهد بود.

2- مسلما و بدون شک فرد مناسب شما یک جایی بیرون از اتاق شما وجود خواهد داشت! حتی فکر خلاف آن را هم نکنید. آمار بی خود نگیرید. به شانس خود  الکی تهمت نزنید. اگر پیدایش نمی کنید اشکال از جای دیگر است!!

3- شاید پیدا کردن آن برای شما باعث شود که تجربه های شکسته و نا موفق زیادی را داشته باشید اما بدانید که هر تجربه شما را بسمت فرد مورد نظر شما جلوتر خواهد برد. این جزئی از  اسراریست  در دنیا که دلیل منطقی ندارد اما واقعا وجود دارد.

4-هر زمان که وی را پیدا کردید مهم نیست که وی در ابتدا چگونه است.به هم زمان بدهید.قول می دهم که بی نهایت زیبایی در وجود هم ببینید و حاضر نباشید یک لحظه از یکدیگر جدا گردید

5- زیباترین زن دنیا در طول رابطه تنها یک ارتباط است ، یک حس است ، یک نفس است ، یک لمس است. و حالا هر چیز دیگری  هم که می خواهد روی آن  باشد!  اما باور کنید زشت ترین زن دنیا هم دقیقا همانطور است!

6- زیباترین زن دنیا بعد از یک رابطه نا فرجام فیزیکی فقط یک زن زیباست .

7- زشت ترین زن دنیا بعد از یک رابطه دلپذیر فقط  دو چیز را بهمراه خواهد داشت " زیبایی یک لبخند و حسی خوب از بودن و داشتن "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد