بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

نکاتی راجع به بارداری از طریقIVF



آی وی اف احتمال پسرزایی را افزایش می دهد.روش درمانی IVF احتمال پسرزایی را افزایش می دهد.

متخصصان اعلام کردند که زنانی که برای باردار شدن از روش IVF استفاده می کنند باید بدانند که احتمال پسر شدن نوزاد آن ها بیشتر است.

محققان استرالیایی اعلام کردند که احتمال پسر شدن نوزادانی که از روش IVF متولد می شوند 51 درصد تا 56 درصد است.



اما استفاده از روش درمان باروری ICSI (میکرواینجکشن) که برای درمان ناباروری مردان استفاده می شود، احتما دخترزایی بیشتر است.

در این روش یک اسپرم توسط سوزن های بسیار نازک به قطر 4 میکرو متر (یک بیستم قطر مو) به داخل تخمک تزریق می شود و در این روش قسمت اعظم لقاح توسط متخصص جنین شناسی در آزمایشگاه انجام می شود.

نتایج این تحقیقات در مجله انگلیسی «Obstetrics and Gynaecology» منتشر شده و محققان تولد حدود 14 هزار نوزاد را مورد مطالعه و بررسی قرار دادند.

محققان در این مطالعات تمام نوزادانی را در از روش درمان ناباروری دراسترالیا و نیوزلند در سال های 2002 تا 2006 متولد شده اند را مور بررسی قرار دادند.

به گزارش فارس، در روش IVF تخمک از خانم گرفته می شود و این تخمک در محیط آزمایشگاه در مجاورت اسپرم قرار می گیرد و در محیط آزمایشگاه لقاح و باروری انجام می شود.

در روش IVF احتمال پسر شدن نوزادان بین 51 تا 56 درصد است که افزایش احتمال پسر شدن نوزاد به زمان گرفتن تخمک بستگی دارد، در روش ICSI احتمال پسر شدن نوزاد 49 درصد است و همچنین این تحقیقات نشان می دهد که در روش باروری طبیعی احتمال پسر شدن نوزاد 51 درصد است.
منبع : خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد