بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

فرق ازدواج موقت با زنا-احکام جماع و آمیزش - ازدواج موقت

 1 - در ازدواج موقت رضایت زن شرط اصلی است اما می توان زنی را مجبور به زنا کرد .

2 - در ازدواج موقت امکان آمیزش جنسی دسته جمعی نیست ، اما در زنا هر تعداد پسر می توانند با یک دختر آمیزش کنند و بر عکس .

3 - در ازدواج موقت اگر فرزندی متولد شود حلال زاده است در صورتی که در زنا اگر فرزندی به دنیا بیاید حرام زاده است.

4 - در ازدواج موقت پس از پایان زمان مقرر زن و مرد به هم نا محرم می شوند اما در زنا زن و مرد می توانند تا ابد به هم محرم باشند.

5 - در ازدواج موقت مهریه باید پرداخته شود اما در زنا مرد می تواند بدون پرداخت مهریه به کار خود مشغول شود .

6 - در ازدواج موقت در صورتی که نزدیکی صورت بگیرد ، پس از تمام شدن مدت ، زن باید چهل و پنج روز و یا به اندازه دو حیض کامل ، عده نگه دارد ( از ازدواج با مردان دیگر پرهیز نماید ) اما در زنا زن پس از اتمام نزدیکی می تواند با مرد دیگری نزدیکی کند .

7 - در ازدواج موقت ، صیغه ی عقد بین زن و مرد خوانده می شود ، که نشاندهنده تسلیم بودن آنها در برابر خداوند است ، اما در زنا عشوه گری و چشم چرانی مقدمه کار است .

8 - در ازدواج موقت دختران باکره زیر 9 سال ( نابالغ ) و دختران باکره دیوانه ، نیاز به اجازه پدر یا جد پدری است ، اما در زنا دختران دیوانه و نابالغ به راحتی راضی به همبستری مخفیانه می شوند .

 9 ازدواج موقت در بعضی از موارد ، زمینه ازدواج دائم می شود ، اما یک مرد هیچ گاه حاضر نیست با زنی که زنا کرده است ، پیمان وفاداری ببندد و بر عکس .

10 کسی که ازدواج موقت می کند ، هم ثواب می کند و هم خود را از گناه نجات می دهد ، اما کسی که زنا می کند ، زشتی گناه از چشم او می افتد و نفس او برای پذیرش گناهان دیگر نیز آماده می شود

احکام جماع و آمیزش - ازدواج موقت

آیا مرد با داشتن همسر دایم، مى ‏تواند ازدواج موقت کند؟ رضایت و اجازه ‏همسر دایمى او چه نقشى دارد؟

مرد با داشتن همسر دائمى شرعا مى ‏تواند ازدواج موقت نماید و اجازه از همسر شرط صحت نیست، ولى اگر در ضمن عقد با همسر اول شرط کرده که بدون رضایت همسرش زن دیگرى نگیرد باید به این تعهد عمل نماید. البته با داشتن زنى که به وظایف خود عمل مى ‏کند مصلحت در ازدواج مجدد نیست‏.

آیا در ازدواج موقت با دختر باکره، اذن پدر دختر لازم است؟

به نظر بسیارى از فقها ازدواج با دختر بکر چه به طور دائم و چه موقت بنابر احتیاط واجب اجازه پدر یا جد پدرى لازم است - بدیهى است اگر ازدواج با اجازه پدر یا جد پدرى دختر انجام بگیرد هر گونه لذت بردن از او اشکال ندارد.

کمترین و بیشترین زمان ازدواج موقت چقدر است؟

آنچه در ازدواج موقت شرط است این است که مدت ذکر شود و زمان معین باشد ولى این که اکثر و اقل زمان آن چقدر باید باشد مى ‏توان مدت عقد موقت را از یک ساعت تا 99 سال هم قرار داد.

فرزندى که از ازدواج موقت متولد مى‏ شود مربوط به پدر است یا مادر؟

بچه مربوط به پدر و مادر است و به طور کلى فرزندانى که از عقد موقت متولد مى ‏شوند همه حقوق فرزندى را دارند.

آیا ازدواج موقت با دخترى که بکارتش از راه غیر شوهر کردن ‏از بین رفته است نیاز به اذن پدر دارد؟
اگر بکارت به غیر شوهرکردن از بین رفته باشد، باز هم براى ازدواج (چه دائم و چه موقت) اذن پدر یا جد پدرى شرط است.

آیا ثبت ازدواج موقت در دفتر اسناد رسمى ضرورى است؟

از نظر قانونى لازم است. این مسأله از احکام انتظامى حکومتى است و تخلف از آن داراى پیگرد قانونى است ولى مبطل عقد نیست‏.

ازدواج موقت با اهل کتاب و مشرک چه حکمى دارد و عقد ازدواج به چه‏ صورتى ‏باید باشد؟

صیغه کردن زنان اهل کتاب (یهودى و مسیحى) اشکال ندارد ولى ازدواج با زنان مشرک (مثل بت‏ پرست‏ها) به هیچ وجه (دائم و موقت) جایز نیست. در صورت جمع بودن شرایط صیغه (مثل این که در عده نباشد) احتیاط آن است که صیغه آن به عربى صحیح خوانده شود. اما در صورتى که مرد و زن نتوانند صیغه را به عربى بخوانند مى ‏توانند به زبان خود بخوانند و گرفتن وکیل براى خواندن صیغه به زبان عربى واجب نیست ولى باید لفظى بگویند که معناى همان صیغه عربى را بفهماند.

شرائط ازدواج موقت را بیان فرمائید.

شرایط نکاح غیر دائم همان شرایط نکاح دائم است به اضافه تعیین مدت زناشویى و تعیین مقدار مهر که این دو در متن صیغه عقد باید ذکر شود. بنابراین مجموع شرایط نکاح غیر دائم بدین قرار خواهد شد:

1- اذن ولى در صورتى که دختر باکره باشد و اگر باکره نباشد این شرط لازم نیست.

2- تعیین مدت زناشویى و مقدار مهر در متن صیغه عقد.

3- اجراى صیغه عقد به نحو صحیح به وسیله خود طرفین و اگر طرفین توانایى خواندن صیغه را به عربى نداشته باشند مى ‏توانند وکیل بگیرند.

حکم ازدواج موقت با زن فاحشه و اهل کتاب چیست؟

ازدواج موقت با زن فاحشه جایز است على کراهة خصوصاً اگر از زنان مشهور به زنا باشند که کراهت شدیدترى دارد. ازدواج موقت با زنان کافرى که اهل کتاب نیستند جایز نیست ولى با آنان که اهل کتاب هستند مثل یهودیان و نصرانى ‏ها جایز است و اشکال ندارد،

اگر در مدت ازدواج موقت زن حامله شود آیا فرزندى که بعدا به دنیا مى ‏آیدمتعلق به پدر است و مسئولیتى بر عهده اوست‏

فرزندانى که از طریق ازدواج موقت به دنیا مى ‏آیند متعلق به پدر و مادر هستند و مخارج آنان بر عهده پدر است و از تمام حقوقى که فرزند بر پدر و مادر دارد برخوردار مى ‏باشند.

متعه نمودن زنان بدکاره چه حکمى دارد و باید شرایط ازدواج موقت از نظرعده و... رعایت شود یا نه؟
اکثریت قریب به اتفاق مراجع متعه در مورد سوال را جایز (ولى مکروه) مى‏ دانند. و آمیزش‏هاى نامشروع پیشین عده ندارند. اما براى آمیزش بعد از عقد موقت لازم است عده نگه داشته شود.

آیا انسان بدون وجود شاهدى مى تواند صیغه عقد موقت را بخواند در صورت‏ مواجه شدن با نیروهاى انتظامى چگونه باید جواب دهد؟

از نظر شرعى اگر زن و مردى ادعاى زوجیت با یکدیگر داشته باشند ادعا پذیرفته است مگر آنکه قرینه‏اى بر خلاف و یا فریبى در کار باشد. و خواندن صیغه نیاز به شاهد ندارد.

آیا اگر دختر گفت پدر و مادرم راضى هستند مى ‏شود به گفته او بدون اذن پدربا او ازدواج کرد؟

الف) کافى نیست مگر آن که دسترسى به پدر ممکن نباشد و یا از گفته او یقین به اذن پدر حاصل شود.

ب) این که بگوید خودم مسؤول هستم کافى نیست مگر براساس فتواى مرجعى مانند آیت الله بهجت که در مورد بالغه رشیده اذن پدر را هر چند از نظر تکلیفى لازم مى ‏دانند ولى آن را شرط صحت عقد نمى ‏دانند.

س: آبى که بعد از تحریکات جنسى از مردان خارج می ‏شود و بدون بو و رنگ وکمى چسبنده است پاک است یا نجس؟

آبها ورطوبت هایى که قبل از خروج منى در اثر تحریک جنسى از فرد خارج می ‏شود پاک است و وضو را نیز باطل نمی کند همچنین است آبى که پس از منى خارج می ‏شود. بنابراین جز منى و بول بقیه رطوبت‏ ها پاک است.

س: اگر فرزندى نزدیکى پدر و مادر را ببیند و همین امر باعث استمنا کردن‏او شود آیا گناهش به عهده کیست؟

از نظر اسلام بر پدر و مادر لازم است که هنگام خلوت کردن کاملاً خود را از دید فرزندان مخفى کنند و سعى نمایند که حتى صداى نفس آنها به گوش فرزندان نرسد و اگر عمداً رعایت این جهات را نکنند گناه کرده‏اند ولى فرزندان هم باید مواظف رفتار خود باشند و بدون اجازه و سرزده وارد اتاق پدر و مادر نشوند و حتى نگاه کردن از شکاف و یا پنجره‏اى که به اتاق آنها مربوط است، گناه می ‏باشد. در هر صورت اگر چنین اتفاقى افتاد، دلیل نمی ‏شود که فرزند خود را به گناه استمنا یا سایر گناهان آلوده نماید بلکه باید از خداوند کمک بخواهد و با نفس و شیطان مبارزه نماید و در اولین فرصت در صورت امکان ازدواج کند و اگر مدتى شیطان بر او غلبه کرد و نتوانست خود را کنترل کند و به گناه آلوده شد، باید توبه کند و به سوى خدا باز گردد.

س: اگر مردى با زنش از پشت نزدیکى کند بر زن نیز غسل جنابت واجب می ‏شود؟
اگر دخول به مقدار ختنه ‏گاه انجام شود هر دو جنب می ‏شوند.

س: نزدیکى از پشت با همسر در مواقعى که حائض یا آبستن است، چه حکمى دارد؟

وطى کردن در حال عادى کراهت دارد و در حال حیض با رضایت زن کراهت شدیده دارد.

س: آیا غسل جنابت فورا بر انسان واجب مى شود و آیا براى چند مرتبه آمیزش ‏یک غسل کافى است؟

غسل جنابت براى نماز واجب می ‏شود و لازم نیست که فوراً بعد از جنابت غسل انجام شود، همچنین براى چندین مرتبه جنابت، یک غسل بیشتر واجب نیست.

ازدواج با زن مطلقه

بر خلاف باورهای نادرست عمومی همان طور که مرد پس از فوت همسرش یا جدایی زندگی مشترک حق دارد با دیگری ازدواج کند برابر شرع و قانون مدنی، زن نیز از چنین حقی برخوردار است ولی در عمل می بینیم که به واسطه وجود برخی سنت های غلط و یا برداشت های نادرست از قوانین شرعی زنان ایرانی از تشکیل مجدد خانواده پرهیز می کنند حال آنکه همانند مرد زن نیز، با رعایت شرایط خاص پس از فوت همسر یا طلاق حق دارد مجددا ازدواج کند.
اما برای ازدواج مجدد با زن مطلقه توجه به نکات زیر ضروری است:
زن مطلقه باید بعد از طلاق عده نگه داشته باشد یعنی مدتی را که قانون برای او مقرر کرده و تا پایان آن مدت نمی تواند شوهر دیگری اختیار کند.
عده طلاق 3طهر است مگر اینکه زن به اقتضای سن عادت زنانگی نبیند که در این صورت عده او سه ماه است و اگر زن حامله باشد

این عده تا زمان وضع حمل است.
عده برای زنی که شوهر او فوت کرده است 4 ماه و 10 روز است مگر در صورت حاملگی زن که در این صورت عده تا موقع وضع حمل است البته به شرط آنکه فاصله بین فوت شوهر و وضع حمل از 4 ماه و 10 روز بیشتر باشد و الا مدت عده همان 4 ماه و 10 روز است.
زنی که بین او و شوهرش نزدیکی واقع نشده و نیز زن یائسه عده طلاق ندارد ولی عده وفات دارد یعنی در صورت فوت شوهر باید برابر بند بالا عده نگه داشته باشد.

پرسش: ممکن است زنی پس از صدور حکم طلاق و نگه داشتن عده با دیگری ازدواج کند اما پس از ازدواج بنا به دلایلی برای مثال نقض حکم طلاق از سوی دادگاه حکم طلاق او دچار اشکال شود حال این سئوال پیش می آید که رابطه او با همسر دوم چگونه خواهد بود؟
پاسخ: برای پاسخ به این پرسش فرض کنیم دادگاه با دادخواست زن حکم طلاق صادر می کند و این حکم به مرحله اجرا در می آید و پس از اتمام عده طلاق زن اقدام به ازدواج می کند و به دنبال آن به هر عنوان رای صادره در مورد طلاق نقض می شود در این حالت برابر شرع و قانون عقد نکاح دوم باطل است و در صورت نزدیکی بین زن و شوهر دوم حرمت ابدی به وجود می آید و در صورت عدم نزدیکی صرفا ازدواج آنان باطل خواهد شد ولی می توانند دوباره ازدواج کنند.
باید دانست که این حکم هم در موردی است که شوهر دوم با علم و اطلاع از نادرست بودن حکم طلاق با این زن ازدواج کرده باشد و یا اینکه بدون اطلاع از نادرست بودن حکم طلاق آن زن را به عقد خود در آورده باشد. البته اگر مرد با علم و اطلاع از نادرست بودن حکم طلاق با زن ازدواج کند علاوه بر بطلان عقد، آن زن بر او حرام دائمی است چه با او نزدیکی کرده باشد و چه نزدیکی نکرده باشد اما اگر به موضوع واقف نبوده و از روی جهل با او ازدواج کرده باشد در صورت عدم وقوع نزدیکی آن زن بر او حرام نخواهد بود.

پرسش: زن و شوهری که با طلاق از یکدیگر جدا شده اند آیا می توانند دوباره با هم ازدواج کنند؟
پاسخ: بله می توانند اما زنی که 3 مرتبه متوالی همسر یک نفر بوده و از او طلاق گرفته بر آن مرد حرام می شود مگر اینکه به عقد دائم و همسری مرد دیگری در آید و پس از وقوع نزدیکی با او به علت طلاق، یا فسخ یا فوت بین آنان جدایی حاصل شود

زن ... مرد ... نحوه درخواست

یکی از اصولی که زنها باید آن را بیاموزند نحوه درخواست از همسرشان می باشد… عموماً خیلی مواقع بدلیل نحوه غلط درخواست کار آنان به مشاجره می انجامد و طرفین هرکدام سی هزار تا فکر چرت و پرت برای خودشان می کنند…

اولین نکته ای که باید توجه کنید زمان درخواست است. وقتی


که همسرتان روی موضوعی دقیق شده انتظار نداشته باشید که به تقاضای شما فوراً پاسخ دهد.مخصوصاً مردها وقتی روی موضوعی تمرکز میکنند ورودی های مغزشان را می بندند و فقط پردازش میکنند و اگر بخواهید زوری بازشون کنید و از حس درشون بیارید مطمئناً یه چیزی بهتون می پرونن!!! اونها این مواقع جداً شوخی ندارند...

آقایون هم خواهشاً بدونن که اگه حرف نزنن خیلی بهتره تا با هان، هون، چیه؟ و یک مشت بله و چشم الکی پاسخ بدن... همینطور خانمها توجه کنند که میزان عشق همسرشان هیچ ربطی به پریدن یا نپریدنش از روی مبل در هنگام کمک خواهی شما ندارد!!!...
نکته بعدی لحن شماست. اگر مرد احساس کند که در لحن شما دستور نهفته است جونتون رو نوک لبتون میاره تا کار کنه!!
او دیگر زیبایی کلمه براش مهم نیست... شما دستور داده اید... مردها دوست دارند اگر کاری برایتان میکنند در نهایت قدرت و ابهت باشد. ولی اگر حس کنند که شما امر میکنید و آنها کوچک شده اند توپ هم تکانشان نخواهد داد… پس دستور ندید...
مورد بعدی اینکه حالا که داره یه کاری میکنه هی توضیح واضحات ندید لطفاً! مثلاً وقتی داره سطل آشغال رو میبره دم در هی نگین... بپا نریزی… چکه نکنه... کیسه پاره نشه... اینجوری فکر میکنه شما مامانش هستید نه همسرش!!... آقایون هم بدونن که منظور خانمها از توضیح اضافی این است که شما اهمیت موضوع را بدانید... اونها فکر میکنن اینجوری دارن کمک میکنن… فکر نمی کنن شما دست و پا چلفتی هستید.
مسئله بعدی اینکه خانمها لطفاً درخواستتون رو کوتاه و صریح بگید… مثلاً نگویید… وای از صبح تا حالا میوه ها تو صندوق عقب ماشین جا مونده…. این برای مردها یک جمله خبری توأم با تقصیر از جانب آنها تفسیر میشود نه یک درخواست… کافیست بگید لطفاً میوه ها رو از تو ماشین بیار… به همین سادگی… صریح و راحت…
یه مسئله دیگه اینکه از کلمه میتونی استفاده نکین... بعضی ها هم میخوان مؤدبانه ترش کنن میگن آیا میتونی فلان کار رو انجام بدی؟؟… این برای مردها یعنی اگه میتونی پس وظیفته که انجام بدی (اجبار) اگه نمی تونی هم که یه فکری خودم میکنم (ضعف)… چرا راحت از کلمه لطفاً استفاده نمیکنین… صریح باشید… سخته براتون بگین ممنون میشم که برام فلان کارو بکنی… حالا یه امتحان کنین ببینین چقدر فرقشه….
نکته بعدی و اصلی ترین مورد برای انجام کار از سوی مردان این است که آنها در جواب منفی دادن آزاد باشند. معمولاً زنها وقتی می خواهند خواسته ای را مطرح کنند از قبل جواب آن را پیش بینی میکنند و سعی میکنند یه جوری مرد را لای منگنه بگذارن. بعضی از زنها هم که حساسترند وقتی از قبل حس کنند که بله قراره کلی خواهش تمنا کنند و بعد هم جواب نه بشنوند اصلاً از کل بیخیال قضیه میشوند! ولی بعدش بدون اینکه سؤالی کرده باشند از یک جواب احتمالی ناراحت شده و حرص میخورند. در نتیجه شوهر از همه جا بی خبر رو الکی میچزونن!!..
خانمهای عزیز… تمرین کنید معنی اصلی کلمه نه رو بفهمید. باور کنید کلمه نه که در فرهنگ لغات زنها با کلمه «گودزیلا» هم معنیه هیچ ربطی به میزان عشق و علاقه همسرتون به شما نداره. وقتی همسرتون در حال دیدن تلویزیونه و شما تقاضایی میکنید مسلماً باید پیش بینی جواب نه رو هم بکنید چون در غیر این صورت 2 تا کنایه شما میزنی 2 تا هم اون، میشه جنگ جهانی. شما فقط کافیه در جواب کلمه منفی بگید: بسیار خوب… اما نه با لحنی که معنیه«خب حالا باش، صبر کن باباتو در میارم» رو بده؛ بلکه یعنی ok. من میفهمم که شرایطت به هر دلیلی برای اجابت خواسته من مسائد نیست و این جواب منفیه تو هیچ تأثیری رو عشقم به تو نمی ذاره. یعنی آخر منطق مثلاً… به عبارت ساده یک بسیارخوب عاشقانه…
اتفاقی که می افته اینکه %90 خواسته شما رو بعد از انجام کارش در اولویت قرار میده! اصلاً خودش ممکنه پیشنهاد بده که: خوب خانم من چیکار باید بکنم؟؟… ولی در حالت معمولی مردها خیلی ملوس آن را فراموش میکنند یا خیلی ریلکس پشت گوش می اندازن (حالا اینجوری بهتره یا اصلاً انجام ندن؟؟)
مورد بعدی اینکه شما معمولاً گاهی بعد از درخواست غرغر میشنوید… زنها معمولاً غرغر را به معنی: «نمیخواد کار کنه منت میذاره»، معنی میکنند در حالیکه غرغر یعنی: من مشغول یه کار دیگه هستم ولی با اینکه تمرکزم به هم میخوره کار شما رو انجام میدم چون اون هم کار مهمیه. مردها اگر بدونن که کار شما مهم نیست همون اول میگن نه. پس غر که میزنن یعنی میدونن مهمه. آنها صرفاً از غرغر اعلام وضعیت کاری میکنند ولی خوب به زبان شیرهای یونانی قبل از میلاد مسیح!!!!
زنها فکر مینن غرغر یعنی : ا ا ا ه … تو هم وقت گیر آوردی؟؟... اصلاً نمیخوام انجام بدم. در نتیجه ملاج مرد را هدف گرفته و با کلمات نظیر:خوب بابا اصلاً ولش کن، نخواستم، انتظار نداشتم (مثلاً کلی با کلاس) و امثالهم شلیک میکنند…..اما...
بهترین کار اینه که زنها در این مواقع فقط سکوت کنن… همین … سکوت مطلق… غرغر مرد یعنی آماده شدن برای انجام کار. شما پس هیچی نگین که فکر کنه شما بهش امر میکنین.
مهمترین و آخرین نکته اینکه حتماً بعد از انجام کار با مهربانی ازش تشکر کنید. این کارو یک دستور اساسی بدونین. البته میل خودتونه اگه می خواین دفعه بعد واسه یه کار، نصفه جونتون کنه تشکر نکنین
فراموش نکنین... در انتها با محبت به مردتون پاداش بدین...  

منبع مطلب

تاثیر رابطه جنسی بروی سلامتی

سلامت اندام های جن سی، تضمین کننده ی طول عمر شما و داشتن یک زندگی سالم و پر بار است. فراتر از همه، مهمترین کاری که شما میتوانید انجام دهید این است که از راهنمایی های ما پیروی کنید تا احتمال پیری شریانی را کاهش دهید. یک سیستم عروقی سالم باعث می شود که خون به همه ی اعضاء بدنتان برسد. جریان خون سالم یکی از راه هایی است که تضمین می کند با بالا رفتن سن، عدم کارکرد جن سی امری غیر قابل اجتناب است.

البته، ویاگرا می تواند به شما برای حل این مشکل کمک کند. اما راهکارهای دیگری وجود دارد که از طریق آن میتوانید اندامهای جن سی خود را در وضعیتی سالم نگاه دارید. این مقاله برای کمک به ما در این زمینه نوشته شده است. پس با ما همراه باشید.



س ک سِ بیشتری داشته باشید
 
بهترین نسخه برای اندام های جن سی شما

چیزی نیست که در داروخانه ها یافت شود. بهترین نسخه همان کاری است که خودتان باید انجام دهید: س ک س. همه تحقیقات بر این نکته اشاره دارند که س ک س باعث جوانی شما می شود (منظور ما از س ک س، س ک س ی بدون استرس است، یعنی س ک س ی سالم و مطمئن).


آنچه ما می دانیم این است که هرچه ارگاسم ها بیشتر (برای مردان) و با کیفیت بیشتری (برای زنان) باشد، شما جوانتر خواهید شد. اگر 55 ساله هستید، اگر تکرار س ک س خود را از 58 بار در سال به 116 بار در سال افزایش دهید، 1.6 سال جوانتر خواهید شد. و اگر این س ک س ها کیفیت بالایی نیز داشته باشند، حتی این عدد ممکن است بیشتر هم شود و به 8 سال برسد.


با این حال، ما نمی دانیم که این مسئله چطور اتفاق می افتد، ممکن است به خاطر دفع استرس یا کاهش پیری قلبی-عروقی باشد. آنچه مهم است، ارزش درمانی س ک س است، آنچنان که ارضای احساسی را نیز افزایش خواهد داد. چه از جنبه ی فیزیکی، و چه از جنبه ی احساسی، بسیار مفید خواهد بود. تحقیقات همچنان اشاره دارد که اگر فرد 55 ساله، تکرار س ک س خود را تا 700 بار در سال افزایش دهد، باعث می شود 16 سال جوانتر شود.


البته، با وجود 70 ساعت کار در هفته و مشکلات بزرگ کردن بچه، داشتن زمان و انرژی لازم برای س ک س آنچنان هم که حرفش را می زنیم ساده نیست. مشکل دیگر اختلاف در تحریکات جن سی دو طرف است: وقتی مرد می خواهد، زن نمی خواهد و برعکس. البته راه هایی برای از بین بردن این اختلافات وجود دارد.



درنگ کنید

ارگاسم مردها خیلی راحت تشیص داده می شود-چون خارجی هستند. اما ارگاسم در زن ها بسیار مرموز بوده و به راحتی تشخیص داده نمی شوند. این به آن خاطر است که اکثر ما نمی دانیم از نظر فیزیولوژیکی چه اتفاقی می افتد. ضرورتاً وقتی یک زن تا درجه ی ارگاسم تحریک می شود، دیواره های رحم منقبض می شوند. و در این حالت است که زن دچار انقباضات ریتمیک عضلانی در رحم، مهبل و چوچوله می شود.


هر زن متفاوت است. برای برخی ارگاسم مثل یک آتشفشان است. برای سایرین چیزی جز یک لرزش موقتی نیست. اما آنچه مردان قادر به درک آن نیستند این است: از آنجا که برای آنها س ک س بدون رسیدن به ارگاسم بی معنی است، نمی توانند تصور کنند که زن ها می توانند حتی بدون رسیدن به ارگاسم از س ک س خود لذت ببرند.


پس به جای اینکه مقصد نهایی را ارگاسم زن قرار دهید، مردها باید اطمینان حاصل کنند که شریک جن سیشان از س ک س موجود لذت می برد. برخی از زن ها لازم نیست به ارگاسم برسند تا از س ک س لذت برده باشند، درحالیکه برخی زن ها در هر س ک س به چندین ارگاسم می رسند. نبودن ارگاسم دلیل بر شکست آن س ک س نیست، بلکه نبود تحریک جن سی باعث ناتوانی آن س ک س است. از آنجا که زمان متوسط برای به ارگاسم رسیدن مردها 3 تا 5 دقیقه است، زمان متوسط برای به ارگاسم رسیدن زن ها، تقریباً چهار برابر آن است. به همین دلیل است که زن ها در اکثر روابط جن سی به ارگاسم نمی رسند. اگر آنها بخواهند برای به ارگاسم رسیدن فشار زیادی بر خود تحمیل کنند، فقط استرس را بالا خواهند برد که کار را خراب تر هم خواهد کرد.


معمولاً گفته می شود که خانم ها برای این دیر به ارگاسم می رسند، یا کلاً نمیرسند، که مردها از حرکات قبل از شروع س ک س (پیش نوازی) سر باز می زنند. در اینجا یکی از بزرگترن مشکلات زوجین نهفته است—فقدان شور و شهوت جن سی. برای بالا بردن شور جن سی در زن، مردها باید حرکات قبل از س ک س را با شور بیشتری انجام دهند. بوسیدن، بغل کردن، لمس کردن، فشار دادن، گاز گرفتن، نوازش کردن، غلغلک دادن، نیشگون گرفتن و...همه و همه از جمله کارهایی است که مردها باید قبل از شروع س ک س انجام دهند.



بالا بردن شور جن سی از طریق بویایی

برای کمک به بالا بردن شور و شهوت جن سی، می توانید آلت جن سی را با روغن های حلال در آب روغنکاری کنید، مثل ژل های مخصوص. همچنین دو بار در روز می توانید از کرم های تستوسترون بر روی چوچوله استفاده کنید که باعث افزایش تحریک و شور جن سی شده و شدت ارگاسم را نیز بالا می برد. تستوسترون هم در مردها و هم در زن ها باعث تحریک جن سی است. با بالا رفتن سن کاهش می یابد، اما درمان های تستوسترون در مردها بسیار موفق بوده است.



عرق کنید

با اینکه س ک س در سونا ممکن است به نظر کمی جالب و فریبنده بیاید، اما منظور ما از عرق کردن این است که با فعالیت های فیزیکی و ورزش و تحرک عرق کنید. علاوه بر همه ی فواید آن، فعالیت های فیزیکی برای زندگی جن سی شما نیز بسیار سودمند است. گونه های مختلف موجود زنده توسط حس بویایی تحریک می شوند. پس از تحقیقات گوناگون به این نتیجه رسیده ایم که تنها چیزی که در زنان شور جن سی را افزایش می دهد، بوی عرق مردان است.


البته عرق کردن فایده ی دیگری نیز برای مردها دارد. مردهایی که در روز حداقل 200 کالری را از طریق ورزش کردن می سوزانند، احتمال ناتوانی جن سی کمتر خواهد شد. همچنین ورزش باعث پایین آوردن استرس که مخرب روابط جن سی است نیز می شود. پس با ورزش کردن میزان استرس خود را کاهش دهید تا س ک س ی بهتر و لذت بخش تر داشته باشید .


منبع مطلب

آقایون و رابطه جنسی

چگونه معاشقه می کنید؟ آیا در مورد آن مطالعه و تحقیق نموده اید؟ از والدین، دوستان نزدیک و یا همسرتان آموزش دیده اید؟ متاسفانه تعداد انگشت شماری از آقایون هستند که در این زمینه به صورت علمی، آموزش دیده باشند. اگر از آقایون در مورد ورزش، اتومبیل، سیاست، و راههای پول در آوردن سؤال کنیم، برای ساعت های متمادی قادر به حرف زدن هستند. اما اگر از آنها بخواهیم 8 نحوه مختلف ارگاسم در خانم ها را ذکر کنند، متوجه می شوید که حتی نمی توانند یک کلمه به زبان بیاورند. از این گذشته آقایون تصور می کنند که

اگر بخواهند در مورد مسائل جنسی و ارضا کردن بانوان با همقطارهای خود صحبت کنند، مرتکب گناه نابخشودنی می شوند. یک مرد به سادگی می تواند اعتراف کند در مورد بازار بورس اطلاعات کافی در اختیار ندارد، اما هرگز حاضر نیست اعتراف کند که در زمینه مسائل جنسی کم اطلاع و یا به طور کلی بی اطلاع است. شاید دلیلش این باشد که تصور می کنند ممکن است دیگران به چشم یک "مرد واقعی" به آنها نگاه نکنند چرا که یک مرد واقعی باید به تمام جزئیات این موضوع آگاهی کامل داشته باشد.

خانم ها دوستان و رفقایی دارند که می توانند با آنها به راحتی در مورد آقایون صحبت کنند. مجله های مربوط به خانم ها اغلب داستان های متعددی در رابطه با مردان و خصوصیات اخلاقی آنها را ویرایش می کند. محدوده گفتگوی خانم ها قلمرو وسیع تری را در مورد آقایون پوشش می دهد؛ اما از سوی دیگر مجله های آقایون دیدگاههای خانم ها را در مورد ورزش، اتومبیل، سیاست، کار و تجارت و یا در یک کلام هیچ چیز را به تصوری می کشد. در تحقیقات اخیر ثابت شده است که توجه آقایون بیشتر بر روی ظاهر خانم ها معطوف می شود و در طرف دیگر، توجه خانم ها بر روی رفتار آقایون منعکس می گردد. مردها بیشتر به قیافه اهمیت می دهند و به دنبال ارضای خواست های جنسیشان هستند، اما خانم ها به روابط عاطفی فکر کرده و برای بقای ارتباط خود به دنبال دلایل مناسب می گردند.

دلیل اینکه شما در حال خواندن این مقاله هستید این است که تمایل دارید پاسخ سؤالات خود را پیدا کرده و در اتاق خواب کنترل بیشتری بر روی رفتار خود داشته باشید تا از این طریق بتوانید کنترل زندگی خود را از نو به دست گیرید. یک ضرب المثل قدیمی می گوید: " زمانیکه یک مرد ثروتمند یک مرد باسواد را ملاقات می کند، مرد ثروتمند از دارایی خود به مرد تحصیل کرده می دهد و مرد تحصیل کرده از سواد خود." تنها ثروتی که شما در این قسمت باید بر روی آن سرمایه گذاری کنید، اندکی وقت و کمی تمرین است.

عشق به صورت اتفاقی پدید نمی آید، نیاز به تصمیم گیری دارد و قبل از ورود به اتاق خواب باید فکر آن را بکنید. قدرتمندترین کلمه 5 حرفی که به "و" ختم می شود و معنای مراوده و مکالمه می دهد، چیزی نیست جز "گفتگو." اگر بتوانید با شریک زندگی خود گفتگو کرده و خالصانه نیازهای یکدیگر را بررسی کنید، آنگاه می توانید از نظر جنسی به راحتی یکدیگر را تحریک کنید. یکی دیگر از ترس هایی که انسان ها همواره با خود به همراه دارند، گفتگو در ملاء عام است. لازم نیست که در انظار عمومی این کار را انجام دهید، تنها مخاطب شما شریک زندگیتان است و می توانید به راحتی و با استفاده از کلمات و عبارات شایسته، تمالات و نیازهای خود را ابراز کنید. باید توجه داشته باشید که منظور از گفتگو، فقط حرف زدن نمی باشد، بلکه گوش دادن نیز یکی از ملزومات امر به شمار می رود. اگر با روی خوش با همسرتان برخورد کنید و برای احساساتشان ارزش قائل شوید، او با روی باز شما را در جریان تمام امور قرار خواهد داد....برای هدایت مکالمه باید صبور باشید. خانم ها عاشق این هستند که آقایون با تمام وجود به حرف های آن گوش دهند، این امر موجب ایجاد اعتماد دو جانبه ما بین زوجین می شود.

دو مورد از محرک هایی که قادر هستند تا احساسات انسان ها را بر انگیزانند به ترتیب شامل: رنج و لذت می شوند. در دنیای امروزی ما عادت کرده ایم که در تمام موارد، برای دست یابی به خواست ها و اهدافمان از محرک "رنج" بهره بگیریم. به جای اینکه "اگر این کار را انجام ندهی، آنگاه عواقب بدی در انتظارت خواهد بود" از این عبارت محبت آمیز استفاده میکنیم: "من این کار را انجام می دهم چرا که تو به من اهمیت می دهی و موجبات رضایت مرا فراهم می آوری." بدون اینکه چشم داشتی به ثمر گرفتن از کارهای مثبت خود داشته باشید، ببخشایید. اگر این طرز فکر را در خود پرورش دهید، آنگاه به نتایج مطلوبی دست پیدا کرده و پاداش مناسب تری را دریافت خواهید کرد.

آیا تا کنون برایتان اتفاق افتاده که پس از اتمام رابطه جنسی از همسر خود سؤال کنید: "چطور بود؟"، "خوشت اومد؟" اگر چنین باشد مطمئنم که در بهترین شرایط پاسخ شما "تقریبا" است. اگر همسرتان به شما بگوید که "بهترین چیزی بود که تا به حال تجربه کرده ام" آنگاه می توانید مطمئن باشید که در زندگی خود به طور حتم، موفق می شوید. اما نظر آقایون در این باره کاملاً متفاوت است. آنها معتقدند "زمانی که بگوییم خوب است، منظورمان این است که فوق العاده بوده، و زمانیکه بد باشد باز هم به اندازه کافی خوب است." برای یک خانم، یک س ک س بد، دقیقا "بد" تلقی می شود و به هیچ وجه فکر بازگشت دوباره را حتی به ذهن خود نیز راه نمی دهد. اگر واقعا میخواهید نظر همسرتان را به خود جلب کنید، او را به جایی دعوت کنید که قبلاً نرفته است. تکنیک های این کار نیز در مقاله های دیگر این سایت موجود می باشد؛ اما اصول ابتدایی که باید همیشه در ذهن داشته باشید این است که نباید در وهله اول تمام حواس خود را بر روی رضایت جنسی فردی متمرکز کنید، بلکه باید کاری کنید که همسرتان همیشه تقاضای برقراری ارتباط بیشتری را با شما بنماید. اغلب آقایون زمانیکه به اوج لذت دست پیدا می کنند، تصور می کنند که س ک س به اتمام رسیده است، به همین دلیل غلت می زنند و به خواب فرو می روند. البته این امر خود بر پایه مستندات علمی استوار است چرا که در این فرایند مقدار زیادی خون بدون اکسیژن به مغز بازگشت داده می شود که این امر به نوبه خود موجب ایجاد خواب آلودگی در آقایون می شود. اگر بتوانید تنها برای 5 دقیقه با این حالت مقابله کنید، آنگاه بی حسی از وجودتان خارج می شود.

بنابراین اگر تصور می کنید که رسیدن به اوج لذت مساوی است با اتمام رابطه جنسی، باید به شما بگویم که سخت در اشتباه هستید و مجدداً باید در طرز تفکر خود تجدید نظر کنید. در این قسمت راه حلی پیش رویتان قرار می دهیم: از انگشت، زبان، و یا هر چیزی استفاده کنید و او را همچنان در رسیدن به ارگاسم یاری نمایید. در مورد هر 8 حالت مختلف ارگاسم در بانوان مطالعه کرده و راههای هر یک از آنها را آموزش ببینید. به سیگنال های بدن او گوش دهید و سعی کنید تک تک آنها را با تمام وجود احساس کنید. هر مطلبی که در مورد تحریک پذیری و واکنش خانم ها به چشمتان می خورد را مطالعه کنید. یاد بگیرید که چگونه می توانید به او و واکنش های بدنش گوش بسپارید و کنترل تمام اجزای بدن او را به دست گیرید. به دلیل مقوله های فیزیکی و احساسی همه خانم ها، قادر به تجربه تمام انواع ارگاسم های مختلف نیستند، به حالات او توجه کنید و اصلاً از سوال پرسیدن خجالت نکشید.

واقعاً تعجب می کنم که چطور خانم ها در زمان اسباب کشی به خانه جدید می توانند به آقایون بگویند که تک تک مبلمان و اثاثیه را در کدام قسمت از منزل قرار دهند، اما زمانی که نوبت به رابطه جنسی می رسد نمی توانند از همسر خود در خواست کنند تا خودش را ¼ اینچ تکان دهد.

زمانی که پیرامون این مطلب "تحصیلات" کافی پیدا کردید و با همسر خود با "ثروت" اهمیت و ارزش برخورد کردید، او به ارضای روحی و جسمی می رسد و باعث می شود تا شما نیز به رضایت کامل دست پیدا کنید. به هیچ وجه ظاهر، پول، و سایز مطرح نیست فقط باید "تحصیلات" کافی در این زمینه داشته باشید.