بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

نحوه شناخت و برآوردن نیازهای زناشویی


چگونه ازدواجی موفق داشته باشیم: به شما نشان می‌دهیم چطور برای خلاص شدن از دام مشکلات زندگی، راه درست را انتخاب کنید.

در راستای تشخیص و برآوردن نیازهایتان، اگر می‌خواهید پیش مشاور خانواده بروید یا یکبار و برای همیشه مشکلات زندگی زناشوییتان را برطرف کنید، کار مهم دیگری هم هست که باید انجام دهید. باید همه راه‌های خروج را ببندید. منظورم این است که خیلی‌ها که در زندگیشان دچار مشکل و ناراحتی شده‌اند، خیلی قبل از اینکه بفهمند چقدر این مشکلات بد و آزار دهنده است، تصمیم می‌گیرند. آنها انتخاب می‌کنند که نیازهایشان را خارج از آن زندگی زناشویی برآورده کنند.

کاری که باید بکنید این است که مسئولیت نیازهایتان را بپذیرید. بله، یاد بگیرید که چطور به‌طرز موثر و سالمی نیازهایتان را برآورده کنید. اما برای این منظور از همسرتان روی برنگردانده و به کس دیگری روی نیاورید. معنی آن این است: خیلی از کسانی که در ازدواجشان دچار مشکل هستند، تصمیم گرفتند که برای رسیدن به حس آرامش و راحتی به خارج از زندگی زناشوییشان پناه ببرند. به رابطه‌جنسی ناسالم روی آوردند، با یک همکار دلسوز دردودل کردند، شکایت‌هایشان را پیش خانواده‌شان بردند و ... هر راهی که با وعده برآوردن نیازشان همراه بود را امتحان کردند. حتی شاید خیلی از متخصصین ازدواج و خانواده هم همین راه را پیش روی شما قرار دهند.

ادامه مطلب ...

آموزش‌ها و آزمایش‌های قبل از ازدواج مؤثرند؟

آموزش‌ها و آزمایش‌های قبل از ازدواج مؤثرند؟



البته این بررسی افزایش 2/3 درصدی ازدواج را نیز نشان داده اما قضیه وقتی دردناک‌تر می‌شود که بیشترین میزان طلاق زنان را در گروه سنی 20 تا 24 سال و بیشترین میزان طلاق مردان را در سنین 24 تا 29 سالگی می‌بینیم. معمولا به‌دنبال طلاق، دلایل و توجیهاتی مانند فقر، اختلافات فرهنگی و تحصیلی، اعتیاد و تغییر باورهای جوانان به گوش‌مان می‌خورد اما نکته‌ای که شاید کمتر به آن می‌پردازند، نقش مشاوره‌های قبل از ازدواج و حتی آزمایش‌های قبل از ازدواج در سلامت ازدواج است.


 

ادامه مطلب ...

آیا این توقع جنسی من از همسرم اشتباه است؟


بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است
.


ادامه مطلب ...

خطاهای دخترانه در ازدواج



خطاهای دخترانه در ازدواج


12 مورد وجود دارد که دختر خانم‌ها را در همان شروع انتخاب و تصمیم‌گیری برای ازدواج به اشتباه می‌اندازد. به عبارت دیگر، باید برای انتخاب همسر مناسب از این 12 خطا دوری کنید:

-  تهیه یک فهرست بلند بالا از خصوصیات همسر مورد نظر با تمام جزئیات و ریزه‌ کاری‌ها اشتباه است. درست است که باید فردی را انتخاب کنید که خصوصیات او به نظرات شما شبیه‌تر باشد اما اگر زیاده از حد محافظه‌کارانه عمل کنید و تمام زیر و بم او را مورد قضاوت قرار دهید، بالاخره مواردی پیش می‌آید که با فهرست شما همخوانی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود به دلیل مسائل جزئی، فرد مورد نظر را قبول نکنید.
ادامه مطلب ...

روابط دختر ها و پسرها


روابط  دختر ها و پسرها

چگونه می توان تعریف درستی از روابط

 دختر و پسر در فرهنگ سنتی ایران داشت؟

نکاتی که برای تحکیم روابط بین دخترها وپسرها ضروری است!!!

رازهای یک رابطه سالم و پایدار چیست؟

مسائل ومشکلات اصلی در شروع ارتباط بین یک دختر و پسر...

چگونه می توان در جلسه اول آشنایی

 نظرطرف مقابل را جذب کرد؟؟

راه حل تلفیق فرهنگ سنتی ایران و روابط بین دختر ها وپسرها...

دیگر وقت آن رسیده تا به صورت کاملا روشن و

علمی به رابطه بین یک دختر و پسر توجه شود!!


قیمت: 5000 تومان

                

ادامه مطلب ...