بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

با همسرتان چطور صحبت کنید تا از کنار هم بودن لذت ببرید؟

با همسرتان چطور صحبت کنید تا از کنار هم بودن لذت ببرید؟
 
 

در این مقاله توصیه هایی را برای زوج ها مطرح می کنیم تا بتوانند زندگی خانوادگی شان را دوام بیشتری ببخشند در عین این که از کنار هم بودن نیز لذت می برند . 
زن و شوهر چگونه می توانند از زندگیشان لذت بیشتری ببرند در عین اینکه در آرامش هستند ، یکدیگر را دوست دارند و در تمام لحظات به فکر همسر خود هستند  و هر دو به دنبال راه حلی جهت تداوم بخشیدن به زندگی زناشویی خود هستند؟ 
ادامه مطلب ...

دوستی یا عشق ، کدامیک در رابطه زناشویی بهتر هستند؟

دوستی یا عشق ، کدامیک در رابطه زناشویی مسمر ثمرتر هستند؟
 
 

بسیاری از زوج ها قبل از ازدواج رسمی دارای روابط بسیار نزدیکی هستند ، اما به محض اینکه ازدواج کردند روابط سابق خود را از دست می دهند .
 
عشق  و دوستی در روابط همسرها ممکن است ؟ آیا اگر کسی همسرش را دوست داشته باشد می تواند روابط دوستانه ای نیز با او داشته باشد ، چه مرزی بین روابط دوستانه و همسرداری وجود دارد .
ادامه مطلب ...

روشهای برون رفت از زندگی جنسی خسته کننده !!

روشهای برون رفت از زندگی جنسی خسته کننده-www.jazzaab.ir

 

مدت طولانی است با همسرتان ازدواج کرده‌اید و حس می‌کنید رنگ و بوی شور و عشق از زندگی زناشوییتان رخت بر بسته است؟ حس می‌کنید بعضی‌اوقات تنها دلیل اینکه شما دو نفر هنوز صمیمی هستید این است که باید مطمئن شوید این جنبه از رابطه‌تان باید فعال باشد؟

ادامه مطلب ...

رفتارهای پرخطر درازدواج وراههای برطرف کردن آنها

رفتارهای پرخطر درازدواج وراههای برطرف کردن آنها -jazzaab.ir

 

وقتی اندیشه‌های پریشان کننده درباره همسرتان و رابطه‌ای که با او دارید پابرجا و محکم می‌شوند می‌توانند ازدواج شما را به مخاطره بیندازند، آیا خود را یک قربانی و یا یک حق‌به‌جانب تلقی می‌کنید؟ در این صورت بدانید که شرایط را برای کلافه کردن خود مهیا می‌سازید
در زندگی زناشویی تا پیش از آن‌که شناخت دقیقی از روحیات، حالات، عواطف، نگرشها و ارزشهای طرفین حاصل شود و هریک از طرفین این رابطه نوع انتظارات و توقعات خود را از یکدیگر روشن کنند در معرض عوامل تهدید کننده بسیاری است.

در مقاله زیر برخی از این عوامل تهدید کننده و خطرساز و راههای برطرف کردن آنها مرور شده است.

ادامه مطلب ...

خانم ها برای دوام زندگی مشترک تان باید زیبا شوید!

خانم ها برای دوام زندگی مشترکتان باید زیبا شوید-jazzaab.ir

 

دانشمندان متوجه شدند، راز شاد بودن در زندگی مشترک این است که زن همیشه از همسر خود لاغرتر باشد.

به نقل از رویترز، درصورتی که وزن زن از شوهر کمتر باشد میزان رضایت از زندگی مشترک در هر دو نفر بالاتر از زمانی است که زن چاق‌تر از همسر خود باشد.به‌طور کلی دانشمندان با انجام تحقیقاتی که 5 سال به طول انجامیده است متوجه شدند زندگی‌های مشترکی که در آن زن از شوهر خود زیباتر به‌نظر بیاید دوام بیشتری دارد و مشکلات در آن‌ها کمتر است.

به این ترتیب باید گفت زنان با هر وزن یا اندازه‌ای می‌توانند زندگی بهتری داشته باشند، با این شرط که همسرشان از آن‌ها سنگین‌تر باشد و زیبایی کمتری داشته باشد.مردان درصورتی که همسر لاغرتر از خود داشته باشند او را زیباتر می‌بینند و علاوه بر آن زنان هم اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند.

به‌طور کلی کارشناسان معتقدند در یک زندگی موفق زنان باید زیباتر از همسر خود باشند و در عوض مردان باید قدرت بیشتری داشته باشند. نشانه‌های داشتن قدرت بیشتر می‌تواند درآمد یا تحصیلات بالاتر، قد و وزن بیشتر یا جایگاه اجتماعی بالاتر باشد.


منبع : salamatnews.com