بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

مراقبت پوست خود در هوای سرد زمستان باشید

مراقبت از پوست در هوای سرد

هوای سرد و خشک زمستان باعث ترک خوردگی، خارش، قرمزی، سائیدگی و حتی در صورت عدم معالجه منجر به زخم شدن پوست می شود. راه های مختلفی برای حفاظت از پوست بدن در برابر سرما وجود دارد که در صورت به کار بستن آنها می توان در طول زمستان هم پوستی نرم و مرطوب داشت .

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز  ، هوای سرد و خشک زمستان باعث ترک خوردگی، خارش، قرمزی، سائیدگی و حتی در صورت عدم معالجه منجر به زخم شدن پوست می شود. راه های مختلفی برای حفاظت از پوست بدن در برابر سرما وجود دارد که در صورت به کار بستن آنها می توان در طول زمستان هم پوستی نرم و مرطوب داشت.

در طول فصل سرما پوست شما دائماً خشک و سفت می شود و مستعد ابتلا به عفونت خواهد شد. برای جلوگیری از بروز این حالت چند راهکار وجود دارد.
۱) در طول روز هشت لیوان آب بنوشید. چون وقتی آب کافی وارد بدن شود پوست از این آب استفاده کرده و خود را از داخل ترمیم می کند و رطوبت آن حفظ می شود.
۲) از قرار گرفتن به مدت طولانی زیر دوش آب داغ پرهیز کنید، در عوض بهتر است که مدت زمانی کوتاه تر و با آب ولرم دوش بگیرید. تماس طولانی مدت با آب بسیار داغ باعث از بین رفتن رطوبت پوست شده و به خشکی آن کمک می کند.
۳) از لوسیون ها و کرم ها استفاده کنید تا به عنوان لایه یی محافظ از پوست شما در برابر خشکی حفاظت کند. بهتر است بلافاصله پس از دوش گرفتن و وقتی هنوز پوست تان خیس است آن را به کرم یا لوسیون آغشته کنید.
۴) از صابون ها یا شوینده های قوی استفاده نکنید چون باعث تحریک پوست می شوند.

بهتر است از صابون های حاوی گلیسیرین برای حفظ رطوبت پوست استفاده کنید. ۵- می توانید از یک دستگاه مرطوب کننده در اتاق خواب خود نیز استفاده کنید.

این راه ها بهترین گزینه برای شروع یک زمستان بدون دردسر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد